buypostalir

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت در مورد ولایت فقیه

پاورپوینت در مورد ولایت فقیه پاورپوینت در مورد ولایت فقیه فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 مقدمه › ضرورت عقلی نیاز به حکومت در جامعه › عدم جدایی دین از سیاست › عدم مشروعیت ذاتی فرد یا گروه خاص برای حکومت «اصل عدم ولایت»(1 ) › اختصاص حاکمیت به ذات باریتعالی › واگذاری حکومت و ولایت به رسول و امام(2 ) › واگذاری ولایت در زمان غیبت به ولی فقیه(3) ادامه و دانلود

تحقیق در مورد پارکینسون

تحقیق در مورد پارکینسون لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل :.doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 7صفحه مقایسه روشهای درمانی بیماری پارکینسون در طب جدید و طب سنتی و بررسی دو بیمار تعریف و مشخصات بیماری: پارکینسونیسم بیماری است که در تمام نژادها رخ می دهد ، شیوع آن با افزایش سن بیشتر می شود و هر دو جنس تقریبا به یک میزان مبتلا می شوند. علائم این بیماری شامل 4 علامت اصلی است:

پاورپوینت وظایف یک مربیسرمربی خوب

پاورپوینت وظایف یک مربی(سرمربی خوب) پاورپوینت وظایف یک مربی(سرمربی خوب) فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 9 خلاصه شرح وظایف : 1- بحث روانشناسی و ارتباط با بازیکنان . 2- شناخت کامل بازی فوتبال (داوری و .) . 3- شناخت حاشیه ها و راههای جلوگیری و دفع آن . 4- شناخت انواع تمرینات و هدف گزاری جلسات تمرین . 5- برنامه ریزی و مدیریت در همه حال(تمرین-بازی دوستانه و مسابقات ) . 6- شناخت تاکتیک و ضد تاکتیک ها . 7- چینش بازیکنان در زمین و زمان سنجی تعویض ها . 8- ایجاد همکاری مثبت با کمک مربیان و سرپرست و تماشاچیان . 9- شناخت مقدماتی از آناتومی و فیزیو لوژی انسان . 10- عشق به کار مربیگری و آموختن نکات جدید . 11- رفتار و گفتار صحیح و لباس مناسب و استفاده از امکانات مختلف.

پاورپوینت وضعیت ایدز در جهان و منطقه

پاورپوینت وضعیت ایدز در جهان و منطقه پاورپوینت وضعیت HIV/AIDS در جهان ومنطقه مرکز مدیریت بیماری ها - اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 73 گذشت کمتراز سه دهه 30 میلیون جان باخته 40 میلیون آلوده آلودگی 5 میلیون نفر سالانه روزانه14000 مورد آلودگی به HIV 2000 نفر زیر15 سال سن داشته اند . 12000 نفر بین 49 ــ 15 سال بوده که از این میان نزدیک به 50 در صد خانم هستند . حدود 50 در صد، 24 ــ15 سال داشته اند.

تحقیق در موردکمر درد

تحقیق در مورد کمر درد لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل :.doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 13صفحه با کمر درد چه تقریباً همه ی افراد ، کنیم؟ کم و بیش در نقاطی از کمر خود احساس درد دارند. اغلب ما هنگام انجام فعالیت هایی نظیر نصب دستگاه تهویه، جابجا کردن جعبه های بزرگ و بلند کردن کودکان، کمردرد خود را جدی نمی گیریم. ما به این مسئله توجه نداریم که کمردردها در نتیجه صدماتی است که با رفتارهای روزانه ما تشدید می شود. اکثر ما هنگام ایستادن، نشستن و خم شدن ، وضعیت های نامناسبی در بدن خود ایجاد می کنیم. ما هنگام بلند کردن اشیاء به جای خم کردن زانو، کمر خود را خم می کنیم. انجام کارهایی که برای سلامتی ما مضر است و پدر و مادر ما را از آن منع می کردند، بعد از سالها موجب می شود کمردرد ما شروع شود. وارد آمدن فشار زیاد به عضلات کمر و به اصطلاح رگ به رگ شدن رباط های کمری که نگه دارنده مهره ها هستند باعث کمردرد می شود. عضلات کمر برای مقابله با این فشار دچار گرفتگی و انقباض می شوند تا بتوانند کمر را از صدمه بیشتر محافظت کنند و این حالت ، خو

پاورپوینت ورققلع اندود و بسته بندی فلزی

پاورپوینت ورق قلع اندود و بسته بندی فلزی پاورپوینت ورق قلع اندود و بسته بندی فلزی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید:68 ورق قلع اندود و بسته بندی فلزی مقدمه بدون تردید بسته بندی فلزی بیشترین طرفداران را در بین دیگر موارد بسته بندی به خود اختصاص داده است وبه طور طبیعی ورق فلزی هم به عنوان ماده اولیه ساخت قوطی های فلزی در این بین نقش تعیین کننده دارد.در این مقاله سعی میشود با معرفی کافی از ورق قلع اندود و فرایند تولید آن و انواع ورق وکاربردهای آن ،علاقه مندان این صنعت را تااندازه ای در انتخاب مناسب ورق وقوطی یاری دهند.تولید ورق قلع اندود به 1375میلادی در آلمان برمیگردد.در1665 میلادی آهن سفید در انگلستان تولید شد.در1408 نیکولاس اولین کنسرواسیون را در فرانسه انجام داد. مدتی بعد در انگلستان پیتر دورانت باساخت قوطی های فلزی غیر قابل نفوذ با استفاده از ورق قلع اندود به این روند ،تکامل بخشید .طرح تولید قوطی توسط استیونسن در1874 ارایه شد.در1850 قوطی آلومینیومی تولید شد.

گزارش کارآموزی مخابرات

گزارش کارآموزی مخابرات فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 25 بخشی از متن : فهرست مقدمه 1 نمودار سازمانی .2 انواع انتقال 3 انواع مراکز ..4 انواع سو ئیچینگ .6 سیگنالینگ 6 مراکز تلفن..7 مکانیزم مخابرات .

تحقیق در مورد پرتو فرابنفش

تحقیق در مورد پرتو فرابنفش فرمت فایل:(word) تعداد صفحات:3 صفحه بخشی از متن: پرتو فرابنفش بطور روزافزون به جای گاز کلر به عنوان ضد عفونی اولیه به خصوص ضد عفونی آب های تمیز زیر زمینی با محتوای مواد عالی کم ، آب فرآور ی صنعتی ، به ویژه صنایع غذایی و نوشابه سازی و همچنین برای ضد عفونی پساب های فاضلاب بکار می رود برای فاضلاب اثر ضد عفونی کننده کافی است و همزمان از محصولات جانبی که ممکن است برای محیط زیست طبیعی خطرناک باشند نیز پرهیز شده است . این اشعه محدوده ای از طیف نور خورشید است در محدوده ی بینای انسان نیست و نمی تونیم آن را ببینیم به همین خاطر به آن نور تاریک نیز می گوینداشعه فرابنفش خود به سه دسته تقسیم می شود . UV-AUV-BUV-C:جو زمین شدت ورود اشعه را می گیرد. علاوه بر جو زمین عواملی چون گرد و غبار ، آلودگی هوا و ابرها نیز از شدت ورود اشعه می کاهند. به همین خاطر کوهنوردان در ارتفاعات کوها بیشتر در معرض تابش این اشعه هستند. طول موج این سه نوع اشعه به این شکل است: حدود200تا 990 نانومتربرای UV-C و 290 تا 320 نانومتر برای UV-B و 320 تا 400 برای UV-A. هر نانو یک میلیونیوم متر است و هرچه طول

نمونه سوالات استاندارد Four Corners1بهمراه جواب و فایل Listeningو Script

نمونه سوالات استاندارد Four Corners1 بهمراه جواب و فایل Listening و Script آزمونهای استاندارد Four Corners 1در این مطلب آزمون و نمونه سوال Four Corners 1 ( فورکرنرز 1 )طراحی شده به اشتراک گذاسته می شود. آزمون و نمونه سوال Four Corners 1 از کل کتاب می باشد و مناسب تمام مراکز آموزشی است . هر فایل آزمون متشکل از فایل سوالات با فرمت قابل ویرایش Word و PDF بهمراه فایل صوتی ، جواب و script فایل صوتی می باشد.شما می توانید با توجه به نیاز خود آزمون مربوطه را دانلود فرمایید.

ایست قلبی

ایست قلبی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل :.doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 7صفحه توقف ناگهانی قلب یکی از فوریتهای امدادی بوده که اگر در همان موقع بتوان بیمار را نجات داد، حیات او تجدید میگردد . علل : بیماریهی قلبی و عروقی، ضربه به قلب، داروهی محرک، غرقشدگی، خفگی، برخی بیماریها، بیهوشی، شوک، خونریزی، برقگرفتگی و … از علل یست قلبی میباشند .

وکتور آیکونهای حمل بارراهنمای حمل بارفایل کورل

وکتور آیکونهای حمل بار-راهنمای حمل بار-فایل کورل

آنفولانزای مرغی

آنفولانزای مرغی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل :.doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 37صفحه آنفلانزای مرغی یک بیماری مسری در پرندگان است که توسط ویروس A آنفلانزا ایجاد می شود . مرغ های مهاجر و مرغ های وحشی مخزن طبیعی ویروس های A آنفلانزا هستند . آنفلانزای مرغی که نوع به شدت بیماری زاست بیش از صد سال قبل در ایتالیا شناخته شده و به طاعون مرغی معروف بوده است .

فرم و نحوه قرارداد پیمانکاریانجام خدمات ساختمانی وغیره

فرم و نحوه قرارداد پیمانکاری ( انجام خدمات ساختمانی وغیره ) فرمت فایل:(word) تعداد صفحات:1 صفحه در این فرم چگونگی و نحوه تنظیم قرارداد پیمانکاری توضیح داده شده است

آیکون های بابریآیکون حمل کالاوکتور های باربریشکستنی هست کارتن بارفایل کورل

آیکون های بابری-آیکون حمل کالا-وکتور های باربری-شکستنی هست -کارتن بار-فایل کورل

آناتومی حنجره

آناتومی حنجره لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :وورد نوع فایل :.doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 14صفحه حنجره ناحیه مرکزی گردن را اشغال می کند. این عضو در اطفال بالاتر از بالغین قرار دارد. غضروف کریکوئید در اطفال در سطح چهارمین جسم مهره گردنی و در بالغین در سطح هفتمین مهره گردنی است. غلاف کاروتید (شریان کاروتید، عصب واگ، و ورید ژوگولرانترن) در کمپارتمان جانبی گردن قرار گرفته و با حنجره مجاورت دارد. اسکلت سخت حنجره متشکل از تعدادی غضروف و یک استخوان است. هیوئید تنها استخوان مجاری هوایی است. بقیه ساختمانهای مستحکم حنجره همه غضروفیاند. غضروف تیرودید زیر استخوان هیوئید واقع میشود و غضروف کریکوئید زیر غضروف تیروئید است. حلقههایتراشه به غضروف کریکوئید متصلاند. در مورد حلقههای نای شاید دقیقتر آن باشد که به آنها تعل اسبهای نای بگوئیم. چون در قسمت خلفی نای وجود ندارند. استخان هیوئید به وسیله غشای تیروهیوئید به غضروف تیروئید متصل میشود و غضروف تیروئید متصل میشود و غضروف تیروئ

پاورپوینت ورزش و نیرو

پاورپوینت ورزش و نیرو پاورپوینت ورزش و نیرو فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 نمونه سوال : وقتی علی در حال تماشای آبشار زیبای سمیرم بود ،با خود فکر کرد چه نیرویی سبب به وجود آمدن این پدیده ی زیبا می شود؟ الف:نیروی رانش از طرف آب ب:نیروی گرانش از طرف هوا ج:نیروی جاذبه به سمت آبشار د:نیروی گرانشی زمین تجربه ٔ روزانه ٔ ما نشان می دهد که برای ادامه حرکت یک جسم، فشار یا کششی لازم است . پس اگر به جسمی نیرو وارد شود شود باید همیشه به حرکت خود با سرعت ثابت ادامه دهد اما عملا چنین اتفاقی نمی افتد؟چرا؟ اصطکاک: وقتی سطوح روی هم می لغزند نیروی اصطکاک وارد کار می شود. وقتی به جسمی نیرویی وارد می کنید، معمولاً اصطکاک نیروی خالص و شتاب حاصل را کم می کند.

گزارش کارورزی لیتوگرافی و چاپ

گزارش کارورزی لیتوگرافی و چاپ فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 75 بخشی از متن : پیشگفتار معرفت بصری و کلامی ترکیب بندی دریافت حسی و ارتباط بصری عناصر اولیه در ارتباط تصویری تاریخچه چکیده: آشنائی با محیط کار, شرایط مطلوب و فراهم کردن امکانات مناسب با نوع کار, انتخاب وسائل و دستگاههای مورد نیاز و چگونگی کاربرد, عملکرد و استفاده ی صحیح از آنها مسلما"در سرعت, سهولت و کیفیت کار نقش مهمی را ایفا می کند. شناخت این موضوع که کدام وسیله برای چه نوع کار مناسب است, مسلما"در هزینه ها نیز تأثیر مستقیم دارد. معرفت بصری وکلامی: تجسم یا تصور کردن عبارت از توانائی ما در شکل بخشیدن به تصاویر ذهنی است.معمولا"وقتی میخواهیم به نقطه ای در شهر برویم ابتدا خیابانهائی را که باید از آنها بگذریم در نظر می آوریم , وعلایم و نشانه های بصری خالص آن مسیر را در ذهن خود مرور می کنیم , بعضی از آنها به صورت ذهنی از مقابلمان می گذرد, و مجددا"به نقطه ای دیگر بر می گردیم, این قبیل فعل و انفعالات ذهنی معمولا"قبل از حرکتمان به سوی مکان مورد نظر به وقوع می پیوندد.موضوع عجیب آن است که ما اغلب

پاورپوینت ورزش همگانی

پاورپوینت ورزش همگانی پاورپوینت ورزش همگانی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 22 ورزش همگانی فعالیتی است که نیاز به مهارت خاص یا ارادهای قوی ندارد و هر کس میتواند با توجه به علاقهمندی و هدف مورد نظرش در آن شرکت کند . کیم (1999) ورزش همگانی شرکت در فعالیتی ورزشی که انسان آنرا کاملاً آزادانه انتخاب کرده باشد . کارلسون (2000)

پاورپوینت واکنش ها و معادلات شیمیایی

پاورپوینت واکنش ها و معادلات شیمیایی پاورپوینت واکنش ها و معادلات شیمیایی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 11 اهداف مشاهده 7 واکنش تعریف و نوشتن فرمولها برای واکنش دهنده ها و محصولات واکنش ها موازنه کردن معادلات واکنش ها شواهد واکنش های شیمیایی قسمت A واکنش اول :نوار منیزیم خاکستر مانند است واکنش دوم :تست تورنسل حالت اسیدی یا بازی را نشان می دهد قسمت B واکنش اول: جامد تبدیل به مواد سفید رنگ میشود وبخار از لوله بیرون می آید . واکنش دوم: جامد دوباره به رنگ آبی در می آید

دانلود پاورپوینت اصول آموزش هندبال

دانلود پاورپوینت اصول آموزش هندبال ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 200 چکیده : هندبال ورزشی گروهی است که دو تیم شرکتکننده هر کدام دارای هفت بازیکن هستند، از این هفت بازیکن یک نفر به عنوان دروازهبان جلوی دروازه میایستد. در ورزش هندبال بازیکنان برای کسب امتیاز باید توپ را درون دروازهٔ حریف جای دهند. در این ورزش از دست برای پاس دادن و شوت کردن استفاده میشود. در هندبال تیمی برنده است که تعداد گل بیشتری بزند. این بازی در سال ۱۹۲۰ میلادی ابداع گردید. مدت استاندارد بازی هندبال دو نیمهٔ ۳۰ دقیقهای است. مهارتهای پیشرفته در ورزش هندبال هدف کلی:آشنایی با قابلیتهای ورزشی،توانایی های حرکتی ومهارتهای پیشرفته در هندبال وارائه چند نمونه تمرین . انتظار می رود که پس از مطالعه این موارد را توض

پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی

پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی پاورپوینت وارسی و اعتبارسنجی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 21 اهداف کلی : هدف این فصل معرفی وارسی و اعتبارسنجی با تأکید برتکنیک های وارسی ایستا است. در این فصل موارد زیر درک خواهد شد : فرق بین وارسی واعتبارسنجی نرم افزار . آشنایی با بازرسی های برنامه به عنوان روشی برای کشف نقص ها . Verification Validation

پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی25 اسلاید

پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی - 25 اسلاید پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی فهرست مطالب: مکان احداث مدرسه موقعیت ساختمان نحوه ساخت و شکل ساختمان مدرسه فضاهایی که در یک فضای آموزش باید مورد استفاده قرار گیردند کلاس های درس شکل کلاس ارتفاع نور و پنجره در فضای آموزشی دیوار تهویه وسایل گرمایشی وسایل سرمایشی ضوابط تعیین اندازه میز و نیمکت تخته چوب لباسی کارگاه ها و آزمایشگاه ها ضوابط طراحی ایمنی پلکان در فضای آموزشی کتابخانه سالن اجتماعات سرویس بهداشتی و آبخوری تجهیزات آتش نشانی نحوه جانمایی فضاها در ساختمان چند طبق

وکتور جعبه کادوفایل کورل

وکتور جعبه کادو-فایل کورل

پاورپوینت هوش مصنوعی

پاورپوینت هوش مصنوعی پاورپوینت هوش مصنوعی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 29 فهرست هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه هوش مصنوعی مبانی هوش مصنوعی

دانلود پاورپوینت برج خنک کننده نیروگاهی

دانلود پاورپوینت برج خنک کننده نیروگاهی ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 30 چکیده : فهرست : برج خنک کننده چیست؟ اساس کار برج خنک کننده پکینگها برج خنک کن بدون فن برج خنک کن مرطوب برج خنک کن خشک برج خنک کن خشک مشکلات برج خنک کنها ————- چکیده ای از مقدمه آغازین ” پاورپوینت برج خنک کننده نیروگاهی‎‎ ” بدین شرح است: برج خنککننده یا برج خنککن، وسیلهای برای دفع حرارت زاید آب مورد استفاده در چگالنده، به طریق تبادل حرارتی با هوا است. برجهای خنککن معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده را دفع کرده و آب را تا دمای حباب مرطوب هوا پایین میآورند. کاربرد برجهای خنککن به قرن نوزدهم و اختراع چگالنده برای استفاده در موتو

پاورپوینت هوش مصنوعی

پاورپوینت هوش مصنوعی پاورپوینت هوش مصنوعی(مرجع) نام مرجع : Artificial Intelligence A Modern Approach فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 277 این پاورپوینت از فصل اول تا هشتم کتاب می باشد. هوش مصنوعی فصل اول مقدمه هوش مصنوعی Artificial Intelligence هوش مصنوعی چیست؟ مبانی هوش مصنوعی تاریخچه هوش مصنوعی فصل دوم عاملهای هوشمند فهرست عامل خواص محیطهای وظیفه برنامه های عامل فصل سوم حل مسئله با جستجو فهرست عاملهای حل مسئله مسئله اندازه گیری کارایی حل مسئله جستجوی ناآگاهانه اجتناب از حالتهای تکراری جستجو با اطلاعات ناقص فصل چهارم جست و جوی آگاهانه و اکتشاف فهرست متدهای جست و جوی آگاهانه یادگیری برای جست و جوی بهتر جست و جوی محلی و بهینه سازی جست و جوی محلی در فضاهای پیوسته عاملهای جست و جوی Online فصل پنجم مسائل ارضای محدودیت فهرست ارضای محدودیت چیست؟ جست و جوی عقبگرد برای CSP بررسی پیشرو پخش محدودیت فصل ششم جستجوی خصمانه فهرست بازیها چیستند و چرا مطالعه میشوند؟ انواع بازیها الگوریتم minimax بازیهای چند نفره هرس آلفا-بتا

پاورپوینت هوش مصنوعی و عامل های منطقی

پاورپوینت هوش مصنوعی و عامل های منطقی پاورپوینت هوش مصنوعی و عامل های منطقی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 30 هوش مصنوعی Artificial Intelligence فهرست عاملهای مبتنی بر دانش منطق منطق گزاره ای الگوهای استدلال در منطق گزاره ای الگوریتم resolution زنجیر پیشرو و عقبگرد

پاورپوینت هوش مصنوعی در کاربریهای پزشکی

پاورپوینت هوش مصنوعی در کاربریهای پزشکی پاورپوینت هوش مصنوعی در کاربریهای پزشکی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 هوش مصنوعی Artificial Intelligence ترکیبی از فلسفه، زبانشناسی، ریاضیات، روانشناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی هدف هوش مصنوعی بطور کلی ساخت ماشینی است که بتواند «فکر» کند تاریخچه در سال ۱۹۴۳، با اختراع رایانههای الکترونیکی، هوش مصنوعی، دانشمندان را به چالشی بزرگ فراخواند تولد ماشینهای شطرنج باز و دیگر سامانههای هوشمند نام هوش مصنوعی در سال ۱۹۶۵ میلادی به عنوان یک دانش جدید ابداع گردید بیشتر کارهای پژوهشی اولیه در هوش مصنوعی بر روی انجام ماشینی بازیها و نیز اثبات قضیههای ریاضی با کمک رایانهها بود تاریخچه هوش مصنوعی به خودی خود علمی است کاملاً جوان. در واقع بسیاری شروع هوش مصنوعی را ۱۹۵۰ می دانند زمانی که آلن تورینگ مقاله دورانساز خود را در باب چگونگی ساخت ماشین هوشمند نوشت تست تورینگ شما در یک سوی دیوار با سوی دیگر دیوار به صورت نوشتاری (CHAT) صحبت میکنید حال آنکه در آنسوی دیوا

پاورپوینت هوا و اقلیم شناسی

پاورپوینت هوا و اقلیم شناسی پاورپوینت هوا و اقلیم شناسی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 48 هوا و اقلیم شناسی منابع : هوا و اقلیم شناسی، تهیه و تدوین امین علیزاده و همکاران، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد هواشناسی عمومی، هوشنگ قائمی، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت ) هواشناسی عمومی، ترجمه جمشید شاهرخی، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی اصول و مبانی هواشناسی کشاورزى، مترجم غلامعلی مظفرى، انتشارات نیک پندار اصول هواشناسی، ترجمه و تالیف اردشیر فرهنگ، انتشارات سازمان هواشناسی کشور آب و هواشناسی عملی، مترجم شهریار خالدی، نشر قومس اقلیم شناسی سینوپتیک، بهلول علیجانی، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها اجزا سیاره زمین : لیتوسفر یا قسمت خشکی زمین هیدروسفر یا قسمت آبی سیاره اتمسفر(جو یا هواسپهر) یا جزء گازی زمین آن بخش از علوم زمین را که به مطالعه اتمسفر یا جو سیاره زمین می پردازد، علوم اتمسفری (Atmospheric science) مینامند. شاخصترین این علوم "هواشناسی (Meteorology) " و "آب و هواشناسی (Climatol

دانلود پاورپوینت تاثیر شبکه های مجازی بر اخلاق کاربران‎

دانلود پاورپوینت تاثیر شبکه های مجازی بر اخلاق کاربران‎ ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 39 چکیده : فهرست : چکیده پیشینه تحقیق چارچوب نظری فرضیه های تحقیق شبکههای اجتماعی مجازی وضعیت ایرانیان در شبکه های اجتماعی شبکههای اجتماعی و فرصتها شبکههای اجتماعی و تهدیدها شبکههای اجتماعی و روابط آزاد شبکههای اجتماعی و روابط زوجین حیازدایی تبلیغات ضد دینی و القای شبهات نقض حریم خصوصی تأثیرات منفی رفتاری فاصله گرفتن از دنیای واقعی حس خودشیفتگی مصرف گرایی تأثیرات جسمی استفاده از شبکه های اجتماعی از نگاه قانون آیا عضو یکی از شبکه های اجتماعی هستید؟ به نظر شما عضویت در کدامیک از شبکه های اجتماعی زیر چشمگیرتر است؟ مهمترین دلیل استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک چیست؟ ضریب نفوذ ای

پاورپوینت بررسی معماری یونان 80 اسلاید

پاورپوینت بررسی معماری یونان- 80 اسلاید پاورپوینت بررسی معماری یونان- 80 اسلاید بخشی از مطلب باستان شناسی یونان نیز مانند سایر کشور ها، دارای یکصد سال عمر است. هنر یونان را تنها نباید در سرزمین اصلی آن جستجو کرد زیرا با گسترش متصرفات یونان در دوره اسکندر و نفوذ هنر یونان در کشور های مفتوحه و علاقه ای که یونان در هلنیزه کردن دنیای آن زمان داشت، موجب گردید که هنر یونان در مقیاس وسیعی گسترش یابد. این هنر در سرزمین های متصرفه، با ترکیب هنر بومی و محلی، رنگ تازه ای گرفت که نه شیوه خالص یونانی در بر داشت و نه چندان هنر محلی بود بلکه هنر کاملاً التقاطی بود. البته در ایران نفوذ هنر یونانی پیش از دوره اسکندر، در زمان هخامنشی به خوبی دیده می شود. ؟ با از بین رفتن نفوذ سیاسی یونان بر کشور های متصرفه، هنر محلی این کشور ها با کیفیت بهتری جای هنر یونانی را گرفت. در سال 1886م ، یک تاجر آلمانی به نام هانریش شلیمان، Heinrich Schliemann، با مطالعه کتب و افسانه های یونانی تصمیم به یافتن سرزمین های قدیمی یونانی کرد. در این زمان بود که باستان شناسی یونان متولد شد. شلیمان با مطالعه آثار هومر، تصمیم گرفت، تروا و میسن را بیابد. شهر تروا

دانلود پاورپوینت منابع تغذیه بدون وقفه

دانلود پاورپوینت منابع تغذیه بدون وقفه ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 22 چکیده : بخشی از پاورپوینت منابع تغذیه بدون وقفه : یوپیاس یا منبع تغذیه بدون وقفه (به انگلیسی: Uninterruptible power supply یا UPS) وسیلهای است که در کنار یک مصرف کنندهٔ برقی دیگر نصب میشود و هنگام قطع یا تغییرات شدید ولتاژ ورودی، امکان ادامهٔ کار در حالت نرمال را برای مصرفکننده فراهم میکند. UPSهای کوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ میکنند. هنگام قطع برق یا افت ولتاژ زمانی که ولتاژ از یک مقدار کمتر شود UPS به طور اتوماتیک منبع تغذیه رایانه را از برق شهر به باتری موجود درون خود تغییر میدهد این کار در مدت زمانی حدود یک یا ۲ میلی ثانیه انجام می&zwnj

پاورپوینت نقشه راه کارگروهسازماندهی مد و لباس

پاورپوینت نقشه راه کارگروه سازماندهی مد و لباس پاورپوینت نقشه راه کارگروه سازماندهی مد و لباس The Road Map Of The Fashion Organizing معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 27 فهرست مطالب : 1) تعاریف 2) یک مدل نوین جهانی عملیاتی سازی استراتژی 3) بیانیه مأموریت، ارزش های مشترک، چشم انداز مشترک و استراتژی اصلی مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در حوزه مد و لباس 4) استراتژیهای بخشی مربوط به فرایندهای انجام کار - استراتژیهای فرآیند برنامه ریزی کلان - استراتژیهای فرآیند پژوهش و طراحی - استراتژیهای فرآیند تولید - استراتژیهای فرآیند بازرگانی و تبلیغات - استراتژیهای فرآیند مدیریت سرمایه های انسانی - استراتژیهای فرآیند فناوری - استراتژیهای فرآیند ساختار - استراتژیهای فرآیند مالی – اقتصادی - استراتژیهای فرآیند ارتباطات و روابط عمومی - استراتژیهای فرآیند پشتیبانی 5) پیشنهادهای اجرایی برای تحقق مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب ساماندهی مد و لباس 6) ساختار معین فرآیندهای مدیری

نمونه سوال کامل First Friend 1

نمونه سوال کامل First Friend 1 نمونه سوال فاینال از کتاب First Friend1 که توسط اساتید مجرب تهیه و در بسیاری از موسسات زبان مورد استفاده قرار میگیرد و به کودک شما کمک بسیاری در آشنایی به نمونه سوالات امتحانی می کند. فایل بصورت Word و قابل ویرایش می باشد.

پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور

پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 26 اسلاید زیر مشتمل بر 5 محور است . 1- آیین نامه پیشگیری و مقابل نظام مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه 2- ساماندهی کمیته های تخصصی یا کمیته پنج گانه با شرح وظایف آن 3- الزام دستگاه های اجرایی به تهیه برنامه عملیات اصلاحات اداری 4- الگوی دریافت برنامه کارگروه ارتقاء سلامت اداری دستگاه اجرایی 5- برنامه صیانت ازحقوق مردم وسلامت اداری وماده 91و92 قانون مدیریت خدمات کشوری

پاورپوینت نقش ویتامین ها در افزایش عملکرد ورزشکاران

پاورپوینت نقش ویتامین ها در افزایش عملکرد ورزشکاران پاورپوینت نقش ویتامین ها در افزایش عملکرد ورزشکاران فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 مقدمه : نحوه تغذیه در ورزشکاران با افراد عادی دارای تفاوتها و شباهتهائی می باشد تشابه :در تغذیه پایه مشابه هستند . تفاوت :هرورزشکار بسته به : - نوع ورزش - میزان فعالیت - تعداد دفعات انجام ورزش - و به تغذیه خاص خود نیاز دارد .

دانلود پاورپوینت سنسورهای بدون تماس

دانلود پاورپوینت سنسورهای بدون تماس ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 25 چکیده : چکیده ای از مقدمه آغازین ” پاورپوینت سنسورهای بدون تماس‎‎ ” بدین شرح است: مزایای این سنسور ها بطور خلاصه در زیر بیان شده است : ١. سرعت سوئیچینگ بالا: در مقایسه با کلیدهای مکانیکی از سرعت بالایی برخوردارند . ٢. طول عمر زیاد : بدلیل نداشتن کنتاکت مکانیکی و عدم نفوذ آب ، روغن و گردوغبار دارای طول عمر زیادی هستند . ٣. عدم نیاز به نیرو وفشار : با توجه به عملکرد سنسور هنگام نزدیک شدن به نیرو وفشار نیاز نیست . ۴. عدم ایجاد نویز در هنگام سوئیچینگ : به دلیل استفاده ازنیمه هادی ها در طبقه خروجی نویزهای مزاحم ایجاد نمی شود . سورس فروشگاه یک پروژه عالی و آماده برای کسانی که میخواهند فروشگاه اینترنتی خود را در کمترین ز

پاورپوینت نقش ورزشفعالیت بدنی و فیزیوتراپی در بیماری‌های روماتیسمی

پاورپوینت نقش ورزش، فعالیت بدنی و فیزیوتراپی در بیماری‌های روماتیسمی پاورپوینت نقش ورزش، فعالیت بدنی و فیزیوتراپی در بیماریهای روماتیسمی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 42 تعریف فعالیت بدنی: به هر حرکت بدنی گفته میشود که بوسیله انقباض عضلات اسکلتی ایجاد و باعث افزایش مصرف انرژی در سطحی بالاتر از سطح پایه شود ورزش: به فعالیت بدنی گفته میشود که برنامهریزی شده، سازمان یافته، تکراری و هدفمند بوده و به منظور حفظ سلامتی جسمی یا بهبود آن انجام شود

پاورپوینت نقش مواد معدنی در فعالیت های ورزشی

پاورپوینت نقش مواد معدنی در فعالیت های ورزشی پاورپوینت نقش مواد معدنی در فعالیت های ورزشی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 تعریف : مواد معدنی ،یکی از 6 ماده مغذی مورد نیاز انسان هستند.فاقد انرژی میباشند اما در متابولیسم تولید انرژی در بدن نقش دارند.مواد معدنی یا املاح وظایف متعددی در بدن به عهده دارند.در رشد و نمو،استحکام استخوان ها و دندان ها،انقباض عضلانی،فعالیت آنزیم ها و نقش دارند . تقسیم بندی : - مواد معدنی عمده (Macronutrients) بیش از mg/day 100 مورد نیاز هستند. شامل کلسیم،فسفر،سدیم،پتاسیم،منیزیم،کلر و گوگرد . - مواد معدنی ناچیز (Micronutrients ,Trace elements) کمتر از 100 mg/day مورد نیاز هستند.شامل آهن،روی،مس،منگنز،سلنیوم،کبالت،.

پاورپوینت نقش مکمل یاری در سلامت دانش آموزان

پاورپوینت نقش مکمل یاری در سلامت دانش آموزان پاورپوینت نقش مکمل یاری در سلامت دانش آموزان چالشهای مصرف خودسرانه مکمل ها فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 32 اهمیت تغذیه دانش آموزان دانش آموزان آینده سازان جامعه و عامل پیشرفت اجتماعی و اقتصادی کشور هستند . مراقبت و پیگیری مستمر حفظ و ارتقاء سلامتی آنها امری اجتناب ناپذیر است . تغذیه متعادل و کافی برنامه غذایی با شرایط دانش آموزان یکی از عوامل لازم برای حفظ سلامتی کودکان می باشد . اطلاع یافتن از وضعیت تغذیه دانش آموزان سبب برنامه ریزی بهتر سیاستگذاری های بهداشتی خواهد شد.

پاورپوینت نقش عایق ها در صنعت برق

پاورپوینت نقش عایق ها در صنعت برق پاورپوینت نقش عایق ها در صنعت برق فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 34 دسته بندی عایق ها فیزیکی : 1- جامد : میکا،چینی،سرامیک،شیشه و 2- مایع : روغن ترانس وکابل 3- گاز : هوا،هیدروژن،نیتروژن، SF6 شیمیایی : 1- آلی : سلولزها – پلیمرها 2- معدنی : شیشه – میکا چگونگی تولید : 1- طبیعی : چینی،سرامیک ،چوب،کاغذ 2- مصنوعی : پلیمرها - روغن ترانس واکنش حرارتی : 1- ترموست : دراثرحرارت قبل ازرسیدن به حالت میعان تجزیه می شوند وغیرقابل بازیافتند. مثل: رزینها 2- ترموپلاست : دراثرحرارت بصورت مایع درمی آیند ( شکل پذیرمی شوند ) . مثل : شمع ولاستیک

دانلود پاورپوینت انرژی زمین گرمایی

دانلود پاورپوینت انرژی زمین گرمایی ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 33 چکیده : فهرست: مقدمه اولین نیروگاه های زمین گرمایی انواع منابع انرژی زمین گرمایی انرژی هیدروترمال لایه های تحت فشار تخته سنگ های خشک و داغ توده های مذاب استفاده مستقیم از انرژی زمین گرمایی درایران انواع نیروگاههای زمین گرمایی نیروگاههای بخار خشک نیروگاههای بخار انبساط آنی و … چکیده ای از مقدمه آغازین ” پاورپوینت انرژی زمین گرمایی‎‎‎ ” بدین شرح است: انرژی زمین گرمایی انرژی تجدید پذیری میباشد و از حرارت قابل استخراج ناشی از گرمای توده های مذاب و تخریب مواد رادیواکتیو موجود در اعماق زمین بدست می آید.این منبع انرژی برخلاف انرژیهای تجدید پذیر دیگر مانند:خورشیدی،بادی،امواج و….، یک منشاء

پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت

پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 23 سازمان ها و صندوق هایی که مستقیما در توسعه سلامت نقش دارند سازمان جهانی بهداشت (World Health Organization : WHO) صندوق کودکان ملل متحد (United Nations Children's Fund : UNICEF) صندوق جمعیت ملل متحد (United Nations Population Fund : UNFPA) سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization: UNESCO

رام‌گوشی htc

رام‌گوشی htc رام گوشی htc HTC Desire 600 رام رام رسمی اندروید ۴٫۱٫۲ برای اچ تی سی دیزایر ۶۰۰ دوسیمکارت منتشر شد. این رام دارای سنس ۵ بوده و نسخه آسیا می باشد. این رام OTA بوده و و هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلود کنید

دانلود پاورپوینت جنگ نرم : مبانیابزارها و راه‌های مقابله

دانلود پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله ****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمتفایل : پاورپوینت (PowerPoint ) قابل ویرایش و آماده استفاده ****************************************************** توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید درزیر نمایش داده شده است : تعداد صفحات : 90 چکیده : پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راههای مقابله بخشی از پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راههای مقابله : جنگها با توجه به معیارهای مختلف به انواع متفاوتی تقسیم میشوند. مثلاً بر اساس توازن قوا، به جنگ عادلانه و غیر عادلانه، بر اساس مقیاسهای جغرافیایی به جنگهای محلی، منطقهای، فرامنطقهای و جهانی، با توجه به نوع تاکتیک، به منظم (کلاسیک) و نامنظم (چریکی)؛ بر اساس نوع سلاح به هستهای و غیرهستهای تقسیم میشوند. در یک تقسیم کلی و با توجه به ابزارهای به کار گرفته در جنگ و همچنین هدف اصلی از آن، میتوان جنگها را به سه نوع تقسیم کرد: جنگهای

دانلود بلوکها و گره های اسلیمیاتوکد تزیینات و گره ها در معماری ایرانی اسلامی

دانلود بلوکها و گره های اسلیمی ، اتوکد تزیینات و گره ها در معماری ایرانی ،اسلامی در این پکیج ، ترسیمات اتوکدی تزئینات مختلف و گره های اسلیمی معماری اسلامی – ایرانی، همچون انواع گره چینی، اسلیمی، مقرنس و شمسه و … به همراه نمونه هایی از قوس های معماری اسلامی و ایرانی برای دانلود ارائه شده است که با قیمت ناچیزی می توانید خرید و دانلود بفرمایید. این مجموعه ترسیمات، که با اتوکد ۲۰۰۴ و بالاتر قابل استفاده و ویرایش اند، مجموعه ای زیبا و کامل از تزئینات و نقوش و گره های اسلیمی اجزای معماری اسلامی – ایرانی هستند که به طراحان معمار و دکوراسیون داخلی ، کمک شایانی در طراحی فضاها با حس سنتی می دهد. انواع قوس های سنتی، حاشیه های تزئینی، قطار مقرنس ها، گره چینی ها و نقوش تزئینی هندسی و غیر هندسی معماری اسلامی و ایرانی در این مجموعه فایل اتوکد ترسیم شده اند و برای دانلود عرضه شده است.

  • ۹۶/۱۱/۲۷
  • خرید پستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی